Penis!

-eller Hej! eller Tjolahopp! Penis är min hälsningsfras när jag ringer Cindy. Jag kom på det en gång att det skulle vara lika med; Hej!.. Sen dess har jag kört med det. Oiuuuuu så rolig jag är va!?

Igår låg jag hela dagen mest och idag också. Idag p.g.a att jag var skittrött och igår på grund av att jag var..skittrött och bakis. Bakis efter att jag och Cindy var ute och festade i lill-lördags.. Drack rödvin här sen blev det 3 öl var på Kvarnen i trevligt sällskap som vi började snacka med. Hade en jäkligt kul kväll! Cindy drog sen hem och jag drog med på lite efterparty i Hägerstensåsen. Blev inget direkt party, men snackelihit och snackelidit och lite vitt vin, sen tog jag första tåget hem på morgonen, så jag var hemma strax före 6 igår morse..

Zzz. Nu har jag sett The Butterfly effect, som kom ut 2004, för att M hade laddat ner 2:an här förut när vi var ihop, så jag tänkte se 2:an nån kväll, därför laddade jag ner första så jag vet vad som hände i den, men det verkar inte vara en fortsättning, äsch vet inte, men hoppas iaf att Ashton Kutcher (eller hur det nu stavas) inte är med i den filmen, klarar inte av honom,  han är så kass skådespelare! I den jag såg nyss var han okej, men annars tycker jag han suger hårig balle!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0