FYNDHÖRNAN!..

  



 

Nyvaror jag kommer sälja på Tradera inom kort. Lägger upp auktioner imorgon.
Allt är märkesvaror från Friis o company.

Kamera-väska 1 st (ord. pris 459:-)
"Multi-kulti" väska 1st (ord. pris 599:-)
Supersnygga "bag:en" (som jag köpt en åt mig själv också.. ord. pris 689:-)
"Vintage solbrills" (ord. pris 359:-)
Lila Biker-bälte (ord. pris 229:-)
Stort Bälte (ord. pris 259:-)

Mitt namn på tradera är; Leopardhonan

(såklart)
 
Lägger upp imorgon e.m/kväll så börja buda då om ni är intresserade, tror det mesta kommer gå åt som smör i solsken..!!

Multi-kulti som jag kallar den- vet inte om jag ska behålla den själv eller ej, det visar sig när den kommer, men med tanke på att jag själv nyss köpt en Friis-väska på Tradera för ynka 71 fantastiska kronor i lila, som såg skitsnygg ut, plus den bagen här, så har jag väl ändå nog med två nya väskor, så jag kan sälja den istället- MEN den är speciell, och jag gillar annorlunda speciella saker, för jag själv är så speciell... ha ha!!

OCH --> Because you´re worth it!!

kram o gonatt, eller säger man gomorron!?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag kör uteslutande på Frris o co-väskorna. Föll för bling-blinget i början men nu när de bytt kronan mot en platta så diggar jag dem ännu mer :) Köpte faktiskt en ny i helgen, något min kille absolut inte förstår sig på, hur han nu när vi har gemensam ekonomi åker på att halvt äga flertalet tjejväskor haha :)

2010-02-04 @ 08:14:59
Postat av: Saris Leopardis her self

Jag har en väska med glitter-bling-märket som jag varit mkt nöjd med, men just det märket är det enda jag inte gillar med väskan... ha ha.. så personligen har jag aldrig gillat deras strass-grejjor, är mer för stilrenare saker i väskväg, men det får gärna vara mkt spännen,hängen, och i tuff form, finns inget tråkigare än en helt vanlig väska, fyrkantig slät svart, jag MÅSTE ha some FUN details on them!! =) och det gör friis bra! =) Väldigt mkt roliga fina väskor! Vilkn väska köpte du nyfiken och vad tycker du om dom här=?

2010-02-04 @ 17:57:18
Postat av: Ullis

Jag har inte hittat den jag köpte, någonstans på nätet än. Min kom in samma dag jag plockade upp den. Den är översize, svart, utan blingbling med flätade fejkskinndetaljer och två fejkskinnrosetter. Låter weird haha, men den är skitsnygg.

2010-02-05 @ 08:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0