109 SMS!!

109 stycken "short text message(s)" -sms- fast inte speciellt korta här alltsåhar jag skrivit idag so far..

MeeeeN- då har dom innehållit alltifrån 4-15 sms i ett så att säga, men tummen är lite stel nu minst sagt ändå... Handlar bara om att jag vill berätta en viss sak till de flesta som känner mig närmare istället för att jag ska behöva förklara på telefon till alla, för det orkar jag inte. Vet inte om mina vänner vill ha den här informationen,men jag tycker dom skall ha den så dom vet hur saker ligger till i ett visst sammanhang angående en viss sak i mitt liv just nu.

MeeeeN- eller snarare OCH- jag vet ju att jag har nyfikna kompisar- tur nog, så dom flesta tycker det nog är underhållande att läsa mina "korta" sms om mitt tragiska liv just nu... ;-) he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0