Mupp krupp

Jag som trodde jag började må bättre. Heyy. Nej sån tur har väl inte jag.

Varit sjuk i en vecka snart och i natt var jag tvungen att gå upp för att ta en värkis för jag hade så satans ont i halsen och kroppen. Ställde klockan på 9 för jag tänkte jag skulle ringa läkare och gå och ta ett halsprov, men när jag vaknade då tyckte jag inte det var sån stor fara så jag struntade i det. Kl 12 nånting ringde Linda och väckte mig så vi surrade i telen en timma, ville bara lägga mig och sova igen, känns som jag skulle kunna sova en evighet nu, men klev upp och surfade runt lite och tog en värkis. Har levt på Burana (samma som Ipren fast billigare) varje dag var fjärde timme nu... FAN jag måste bli frisk inför helgen, kryss på fredag.

:(

Inte hjälper det till heller att en mupp inte betalar tillbaka mina pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0