satans jävla åderdolme!!!

Gick ut på promenad till Gullmarsplan. Hade med mitt Visa i fickan på tröjan.. Köpte frimärke, postade brev, tog ut en hundring i swedbanks automat och gick hem. Började känna mig riktigt snorig å jävlig å trött. När jag kommer innanför dörren och ska ta fram mitt visa och lägga tillbaka i plånboken så är det borta.. Finns inte nånstans. Så nähäpp, bara att vända gå ut igen, tog cykel och gick samma runda tillbaka och cyklade sen hem tomhänt. Såklart hittade jag det inte, nån har säkerligen tagit hand om det och lämnat in eller trott att dom skulle få ut några pengar eller så..

S:U:C:K vad less jag blir. Så nu har jag ringt och spärrat det och får vänta 3-5 bankdagar på ett nytt.. :( 

Började genast fundera på hur jag ska göra nu när jag ska ut i helgen och hur jag ska få fram pengar... Om jag kanske kan få tillbaka några hundringar av C och M eller nåt.. och kände krisen smyga sig på mig.. Sen kom jag ju på den briljanta idén, att man faktiskt kan ta med sig sitt leg och gå på banken och ta ut pengar... Gör ju aldrig det längre så kanske inte så konstigt att jag inte tänkte på det...

 HA HA... 

Snacka om moderniserad man är..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0