5 i 3

In i skogen eller in i dimman?

Cindy drog iväg till skogen, och jag träffade kompisar från skogen.

Fredag, föris hos Petra med Robban, Uno, Blomman, Delsbo, Atta m.fl sen lite rockhäng på Anchor, där jag bjöd upp Atta till tryckare på slutet.. haha, det var inte igår, men det var mysigt förutom att vi båda hade lite svårt med balansen där kl fem i 3.. ;-) Sen ville alla på äckliga Mc D, och sen tog vi alla tunnelbanan hemåt tillsammans.

Lördag ett glas vin hos P och grabbarna, sen tog jag bussen ut till Tess i Sågen för tacos, melodifestival, födelsedagspartaj och sjukt mycket härliga glada trevliga qvinns!. Sen in på Kvarnen.

Haft en så sjukt rolig och bra helg!! Har inte skrattat så mycket på länge. Jag mår fantastiskt bra, även om jag är trött idag.. Toppenhelg!!! Förmodligen för att jag gillar att umgås med karlar- I love It. Dom är ju så jävla mycket roligare att umgås med än tjejer.. (sorry tjejer) näe rå, både härliga jämtländska killar och sen nice:iga brudarna hos Tess.

:)

Nu saknar jag K och försökte messa hit han, men han skulle bort ikväll på nåt annat, men imorgon ville han gosa med mig, så vi får väl se, kanske ses imorgon då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0