Update

Här har det inte skrivits mycket under några dagar ser jag. Dags att ge sig ut i bloggvärlden lite igen då.

Har mått ganska bajs och sådär på slutet och inte orkat. Lägenheten är varm som ett trångt jävla anus och det suger det med. Hur svårt ska det egentligen vara för tant leopard att dra å köpa en passande rullgardin å montera upp? Skitsvårt tydligen.

Okej update:

Umgåtts med Ola en hel dag. Gick runt söder och årstaviken och det var skitvackert, har aldrig gått den vägen helt runt, så det ska jag göra igen tänkte jag, eventuellt idag. Sen träffade vi jenny en sväng och sen bjöd Ola på några kalla på medis där vi träffade två brudar som ville ha våra nummer sen..hehe, men kompisar har man väl aldrig för många av.

Träffade Jeanette dagen efter. Jag gick hemifrån runt på söder till mariatorget och tillbaka till skanstull och mötte upp J, sen åkte vi hem till henne och käkade mat, drack röv-vin och snackade till 5 på morgonen då jag ficks skjuts hem av hennes x som kom å hämtade söta vovven Assar. Sen sov jag bort hela dagen efter, och gick inte ens ut under dagen annat än på balkongen.

Idag ska jag nog ta å bege mig ut och gå runt Årstaviken igen och hem, det lär bli en "lagomt varm" och motionerande runda i solen..

Har börjat köra med en häx-mix a´la Sara. En cipralex 10 mg och en Fluoxetin 20 mg. Mår bättre och bättre. Bara jag inte bli manisk igen..

Kanske borde maila doktorn och fråga om det är farligt, eller så lever jag på gränsen. Det är la skoj! whatever!

*FUCK vad varmt det är här. ANUS! Nu måste jag ut!!
På med solbrilor, no make up, ta med 2 vattenflarror och på med promenadskorna. Sist fick jag blåsor under fötterna av tofflorna..

CIAO! Vi ses om några kilo mindre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0