Annars då?

Jo vars. Varit uppe i tid två dagar nu förutom idag. Funderar på att åka på ljusterapi imorgon som jag blivit beordrad, men det känns inget bra att sitta i en ring där med massa gamla kärringar i morgonrock som stirrar på en, me not like.

Går nog ut och promenerar istället på dagarna i friska luften och solljuset istället.

Hm. Svårt, men jag har ju aldrig känt nån direkt verkan förut efter jag varit på ljusterapin, kanske för att jag inte gått så regelbundet som man ska, men läste ändå att det går lika bra att vara ute en halvtimme per dag i dagsljus.. så hm, då går jag nog hellre ut och motionerar samtidigt med bra techno i lurarna.

ciao. Måste kissa ut lite hallon/grape nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0