I love my self!


Fick nåt virus på datorn- trots virusskydd.. som kallade sig "Personal Antivirus", vilken lurig jävel asså, det var viruset självt och inte något antivirus direkt... och inte gick det att avinstallera eller ta bort..! Virusen spred sig, och jag fick varning om att det var kritiskt läge...  Först fick jag lite panik, men efter lite djupt tänkande så googlade jag på skiten och hittade hjälp på nån engelsk sida, installerade in ett program, skannade igenom hela datorn och sen tog jag bort virusen!

Lätt som en plätt, och jag som trodde att min dator skulle dö.. !! Yeahj!


Fan vad jag e bra!

Jag älskar mig själv och google idag, vad skulle man göra utan google liksom!?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Bra gjort... Det skulle jag aldrig ha fixat!

2009-08-31 @ 13:14:26
Postat av: Saris Leopardis

Tack, nej men du fixar ju så mycket annat som aldrig jag skulle kunna fixa :)T.e.x dina tårtor! ;-)

2009-08-31 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0