sol-park-mys

Våren är ju här med stort V och jag har haft annat för mig än att sitta framför datorn skönt nog.

Haft en störtmysig helg, med sol, park, vin och mys, allt man behöver. ;-) Haft sällskap sen i fredagsnatt, tills idag på eftermiddagen, kändes jobbigt när vi sa hej då idag, men sen träffade jag upp Cindy och tog en prommis till Odenplan på lite lunch, och sen kändes det bra igen (även om jag saknar honom redan).. Sen tillbaka längs Drottninggatan och kollade lite affärer och strosade runt.

Ikväll har jag fixat med internetbanken för första gången, betalat räkningar och fört över lite pengar till olika säljare på Tradera. Yeahjj, året är 2009 och jag har äntliiiigen internetbanken.. Bättre sent än aldrig iaf! Sen har jag legat och vilat lite, varit trött, och det kliar som faaaaaan i ögonen, måste gå till doktorn så hon får skriva ut nya pollen-ögon-droppar eller nåt..

 jopp, så när vintern är slut och lidandet med det, fick man några glada dagar, sen börjar pollen-helvetet....

Mmm så bra.


meeen lika glad e jag för det, typ ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra det gumman!! Det ena bättre än det andra...Kramzzzz

2009-04-27 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0