Making buisness!

..så har jag iaf en jäkla nice affärsidé på g.. Köpt in varor för på nätet som jag skall sälja på tradera. Kommer enligt mina beräkningar kunna göra en vinst det är ju inte dumt. Har ändå inget jobb så då kan jag ju jobba hemma så att säga tills jag hittar ett riktigt jobb..

Eller så... kanske jag startar eget. Vem vet. En webshop vore skoj, och vore kalas att kunna jobba hemifrån de tider man vill och vara sin egen chef.. Starta något eget har varit min dröm länge.. och ja, jag har många drömmar, och nån kommer nog bli verklighet en vacker dag.

Idag är en vacker dag. Somnade 3, vaknade 7:30 och ringde en förvånad mamma som undrade vad jag gjorde vaken.. Då visste jag inte att jag en timme senare skulle beställa varor för massa cash, men hade jag vetat det hade jag sagt,

I´m making buisness mummy!

Här är ett exempel på vad jag kommer sälja inom en vecka, så håll utkik efter sommarens klart coolaste rockigaste bikinis!


Självklart har jag beställt en extra till mig själv också för den är så himla fiiin! :)

Mitt försäljarnamn på Tradera kan ni säkert lista ut själva.. ;-) Varorna kommer om 2-6 dagar så skulle tippa på att i mitten av nästa vecka så lägger jag upp auktionerna och får hem prylarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är ju ingen som kan anklaga dig för att ligga på latsidan.... Det är ju precis som du säger...bättre att göra nånting än ingenting. Kram på dig!

2009-04-17 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0