333-number of a drunk norrländska

Ja nu var det ett tag sen, jag vet, sorrylorry.

Drog till Östersund i fredags morse med tåget. Mötte upp Linda och drog den sedvanliga kebaben på stan för att sen mätta och glada gå vidare till Karamellkungen för en påse lösgodis, och en runda på stan. Kvällen tillbringades mitt ute i vildmarken i ett hus på ett ljusparty med lite vin och tjejer, sen hem till Linda och myste framför tvn lite å snackade skit.

I lördags blev det en sväng på stan igen i försök till lite shopping, men det misslyckades som vanligt. Hittade ett par skitsnygga jeans som såklart satt som en smäck över rumpan, men som jag fick pressa in magen i, så nä, det enda jag shoppade var en bh och lite på systembolaget. Kvällen spenderades hemma hos Linda med några vänner och en bunt okända människor som kom förbi ett tag på hemvägen från Forum. Trevlig förfest sen så skjutsade Agnetha ner oss på stan i hennes brum. Gick in på plaza och fortsatte kvällen. Hade skoj, men sen blev jag tydligen lite full.. 3 cider, 3 glas vin, 3 sambuca, 3 öl och en Bloody Mary blev det under kvällen, oj oj. Men är man i norrland ska man supa som en norrlänning! :) Dansade lite, snackade med människor, sen var kvällen typ slut och Linda satte mig i en taxi hem till henne medans hon tog en annan taxi till en väntande bortamatch.. ;)

Söndag- sova sova säng säng säng. En stövel i hallen, en under fåtöljen i vardagsrummet. Kläder här och kläder där, och somnat med både linser i och sminket på.. Ja herrejävlar, när jag somnar med sminket på är jag bra jäkla packad, men roligt hade jag. :) Sen kom Linda hem glad å nyknu**ad och vi käkade pizza och kollade film under kvällen.

I måndags var jag hos Sandra en sväng. Följde med och hämtade hennes söta barn på dagis och sen fick jag god middag och vi snackade lite gojja. Sen fick jag skjuts till tåget för att åka hem mot Sthlm igen. En helg går så fort så fort, man hinner knappt nånting.
 
Markus kom och mötte mig vid tåget och sen blev det hem hit och mysa. Fick ett jättesött kort av honom som han lagt på köksbordet som han köpt på t-centralen medans han väntade på mig. En sån liten sak kan göra en så glad! :) Sen sov vi gott och igår kom han också hit och sov här med mig. Idag åkte vi tillsammans till söder när jag skulle till jobbet, och imorgon ska vi kanske ta en fika och en tur på stan ihop och mysa. På fredag blir det 24timmarskryss med brudarna. :)

Glad* mys* kär och galen.

Tack för helgen i Östersund kära vänner! Alltid kul att träffa er och jag önskar man kunde ses oftare.

 jag å  A   L å jag, Cissi å jag

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag har nog aldrig sett nöjdare ut ha ha

2008-11-13 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0