Positivt

P har varit sjuk i veckan vilket betytt att jag fått jobba istället. Bra det för mig, men trist för henne såklart att vara sjuk.

Idag efter jag jobbat morgon hade vi vikariemöte, och efter det så sa chefen till mig att hon tycker jag är så härlig för, som hon sa; "Sara vet man alltid vart man har- ja du säger om nåt är rätt eller fel"..
För att jag är sån som säger som jag tycker och säger till direkt när något känns fel och ifrågasätter.. Alla chefer har ju tyvärr inte uppskattat den sidan.

Kändes jättebra att höra, att hon iallafall tycker det är positivt! Chefen är jättegullig tycker jag hittills. Annars funkar det bara bra på nya (tim)jobbet, och nästa vecka ska jag gå på intro på nästa ställe inom samma enhet, som ligger några meter bort.. Ska bli spännande att se vilka människor man ska få jobba med och för där. =)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jättebra det... önskar jag vore lite mer som dig mer öpppen

2008-06-13 @ 12:31:25
Postat av: petra

Nyfiken... Hur gick introt på "Ringvägen" idag? Å sen vill jag gärna höra om ditt främmande igår??? ;)

2008-06-16 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0