Fucking amazing!!

Såg en HELT FANTASTISK film inatt som heter Into The Wild. Vill bara rekommendera den så här på morgonkvisten till er alla. Se den nu!

Jag fick ont i magen för budskapet är så jävla bra så jag mår illa
.

Den är regisserad av allas vår sexiga Sean Penn och handlar om 22 årige Christopher McCandless (spelad av Emile Hirsch) som är en nyutexaminerad toppstudent i Atlanta som är trött på att leva i den lögn hans föräldrar väljer att leva i- i den materialistiska "perfekta" världen. Han väljer att skänka alla besparingar till välgörenhet och sen försvinna. Han ger sig ut på en resa för att finna sig själv och utan att någonsin mer meddela sig till familjen..

Så fantastisk fucking amazing att den med lätthet slår As Good As It Gets som för övrigt är en av mina favoritfilmer..



Här är Christopher McCandless som filmen handlar om.
Han ser väldigt lycklig ut och jag betvivlar inte att han var det under sin fantastiska resa.

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

jo det är en ricktigt bra film det :)

2008-02-26 @ 12:47:35
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: anna

ja det är verkligen en helt underbar film!

2008-02-26 @ 17:05:39
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0