Nyttiga Leoparden

Ni kommer knappt tro mig. Det är nog första gången på typ extremt lääänge jag inte köpt något onyttigt på affären, dessutom gick jag dit, tog väl en 25 minuter, och planen var ju att gå tillbaka men det började regna så jag passade på att handla massor och sen så fick det bli en plankning på t-bananen hem.

dagens inköp;

äpplen
morötter
fetaost
en korg med kiwi
kidneybönor
stora vita bönor
bönblandning
sallad
keso
riven mozarellaost
matfett (okej det är väl onyttigt men det måste jag ha till pajdegen imorgon..)
rökt skinka
rökt kalkon
frysta haricot verts

Nå, är jag inte duktig så säg!? Inga snacks, inget godis!! Nästan inga kolhydrater! =) Åh vad jag känner mig duktig som inte ens kollade på varken godis eller chipshyllan!

Har käkat lite yoghurt och flingor till frulle, sen naturdietdryck x2 och en omelett med morötter, rökt skinka, och lite mozarellaost till middag, sen blir det nog en naturdiet till kvällsfikat.. ;-) Ska få igång förbränningen och äta minst 5 gånger per dag också. Så nog ska jag gå ner dom här 8 kilona snart.

Just ja, köpte nyss en stegräknare också på Tradera för 19 pix där man kan kolla kalorier och km man gått plus steg såklart.. YEAHJ! life is beautiful!  Kände inte av pollenet ett dugg heller på min promenad efter min kur med 2tabletter, kortison-nässpray och kortisoninhalator. Håll tummen att jag klarar mig med de här medicinerna, skulle vara underbart att få vara frisk några månader per år iaf. :)

puss å smisk!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Livet är härligt! Och är det inte det, ska det bli det. Mitt nya motto... Ser ju ut att vara ditt också.

2008-04-30 @ 19:56:43
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0