Våffla!

Yassos!

Sådär ja då var man åter från 8 dagar på soliga Rhodos.

Kom hem i måndagsmorse. Helt slut.

För att sammanfatta veckan kort:

*Solat
*Badat
*Ätit gott (och mindre gott)
*Fisit efter allt vitt bröd som ingår till allt..
*Rapat efter att ha druckit en hel del Mythos
*Druckit en hel jäkla massa samboka..
*Dansat
*Träffat Michalis igen
*Utbytt saliv med ovanstående..
*Träffade Nicos igen, från Buddha Bar förra året, alltid trevligt.
*Träffat Tony- en mörk kopia av Leonardo di caprio.. och utbytte lite mera saliv även här..
*Blåst 450 spänn på en underbar 4 rätters middag med jordens godaste rödvin.
*Åkt till Lindos och besökt staden och Akropolis
*Klappat katter..
*Klappat mera katter..
*Kelat med en dagsgammal kattunge som trodde jag var dennes mamma sen. Tog upp den och den började spinna och somnade på mitt bröst.. sen följde den efter mig, men jag bar tillbaka den till mjölkskålen och den andra kattungen och gick motvilligt därifrån ((*åååh* ville bara ta med den hem...  :( ))
*Shoppat
*Shoppat lite till
*Shoppat ännu mera
*Gjort en ny tatuering på andra underarmen..
*Avfärdat en äcklig strandraggare -som tittade på oss när vi låg topless- i ca 4 timmar konstant utan att sola själv...
*Utropat för mig själv; "Varning för speedos" -on the beach.. uiiiiiiii... alltför många gånger på 5 dagars solande.. Köp badshorts för satan..
*Supit ner en bartender på 4 shots samboka..
*Gått vilse i Gamla stan efter att det blev strömavbrott på hela Rhodos.. kan nästan kalla det en UE upplevelse efter alla mörka ensliga trånga gränder vi gick i, och alla tomma ödsliga byggnader vi gick förbi..
 men till slut hittade vi tillbaka till stan, trots att det var svart överallt, och då menar jag kolsvart, det enda som lyste upp var folk som hade tänt ljus här och där eller bilar å vespor som åkter förbi..
*Sett den finaste lilla kyrka jag nånsin sett i Lindos´
*Kommit på lite nya fina ord..
*Lärt mig en hel del bokstäver i det grekiska alfabetet

Ja mycket har vi varit med om den här veckan.. Mestadels väldigt trevligt!
Inte så glad över att vara hemma igen, skulle vara för att jag saknat mina katter då-annars suger det..

Våffelmuffla på er!

(internskämt-) Våffla, muffla, tuffla (ett nytt begrepp för det kvinnliga könsorganet enligt mitt påfund)

Här är lite bilder på mig och Antonis, Michalis, turen till Lindos och god mat från Nikos lyx (fisk)-restaurang :)

Yamas!

       
      
     

Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh underbara Grekland. Åkte du själv eller med tjejkompis?

2007-10-25 @ 10:00:31
URL: http://www.queenpeach.com
Postat av: Leopardhonan

Åkte med Agneta som syns på bilderna :)

2007-10-25 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0