Ultra-icke-blond.

Nä det var inte min dag igår. Först var det eld och lågor, lycka och glädje. Sen förbyttes det i ilska och ledsamhet. Inte nog med det när jag skulle bleka håret köpte jag en annan färg jag aldrig provat på ica.. jag var ytterst tveksam eftersom jag skulle bleka mitt nästintill svarta hår.. Men dom hade inte den vanliga sorten, och det här var också ultrablond, så jag tänkte jag kör, ska ju ändå färga över med en ljusare brun sen... så det gör inget om det inte bleker så jättemycket..

Smäller i skiten i håret. Väntar en timme. Vad har hänt? INGET. NADA. NOTHING. förutom att hårbottnen är vitare.. Tänkte bara, FAN jag skulle köpt Jane Hellens blekning som jag vet är den bästa. Dum jag är.. Tar balsamkuren i den lilla påsen och upptäcker en liten påse till bredvid.. blonderingspulvret.. som jag alltså glömt att hälla i resten av smeten. Fy fan vilken jävla pissdag. Märks att jag inte hade alla hästar i stallet igår. Att jag hade tankarna på annat håll..

I den andra blekningen är det bara 2 ingredienser så jag tänkte inte så noga.. är så van att färga håret själv.. Men men.. Inte konstigt att jag inte fick blekt hår.........

GAAAAAAAHHHH!!!!

Ska ta min morgonpromenad bort till Netto sen för att se om dom har billig blekning där.. annars får jag gå till Globen senare.. eller så går jag till Farsta, det har jag aldrig gjort, men det kanske kan ta en timme eller nåt.

perfekt.....


Kommentarer
Postat av: LottaLove

Hihihi förlåt för mitt fnissande, men det var faktiskt kul. Förstår dig till fullo att du blev irriterad, men snart kommer du säkert skratta åt det :)

2007-05-13 @ 17:26:12
Postat av: leopardhonan

ja ja jag skrattade såklart..
helt sjukt förvirrad man är ibland.. :)

2007-05-19 @ 16:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0