Idioti. Inkompetens. Demens!

image33Å tro inte att jag slutade snusa, men jag var nära =)

Fick tyvärr ett sammanbrott på Irene och chefen på jobbet igår som ringde och "anklagade" mig för att jag skulle tagit ett pass genom att ringt och sagt att jag tackade ja.. när jag i själva verket blev uppringd och meddelade då att igår var min enda lediga dag på en vecka.. så hur i HELVETE trodde dom att jag tackade ja?

Nä då var det senila gamla Irene som kom på efter att jag fick ett utbrott på henne att hon hade ringt Beatrice istället.. och förväxlat oss men satt och var så jävulskt envis och sa att det var mig hon pratat med... Jag sa det att jag ska kolla min mobil så ska ni få se sen att jag minsann inte ringt er.. Fem minuter senare när jag tänkte ringa jobbet för att meddela efter en mobil-check, ja, jag var trött- men jag visste att jag inte ringt och tackat ja, men bara för sakens skull så kollade jag i min mobil på utgående samtal som visade precis vad jag sagt, jag hade inte ringt jobbet NEJ, och då ringer Irene upp och ber så heeeeemskt mycket om ursäkt... för det var ju Bea hon hade pratat med...

GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH så jävla less på allt strul på jobbet så jag spyr.. och sen sov jag vidare och sen så var jag tvungen att gå på Prellan å köpa två dosor snus å lugna mig lite..

Idioti. Inkompetens. Demens.

Irene och jag strök ett streck över detta, vilket jag förstår att hon ville då jag var fly förbannad just i detta ögonblicket.. men sen skrattade jag och sa att det är inte lätt att bli 60, Irene.... och nu är det lugnt, men jag är rätt jävla bajsnödigt less på alla fel och brister det finns hos de som jobbar, hos chefen och hos typ alla där.. nästan.. utom mig typ.

Va fan skulle dom göra utan timvikarier? Nä gå och dö vettja.

Sus ringde nyss och jag fick massa nattjobb nästa vecka så jag kommer alltså typ jobba å sova en vecka till om jag känner mig själv rätt nu= Noll socialt liv. Kanske lika bra, känner mig så trött å irriterad och bevare mig väl asså vilket pissväder det är ute.

Fram för sol å snus för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0