att sluta snusa eller inte- det är frågan..

 Jag sitter och funderar över om jag har slutat snusa idag... Mitt tandkött såg förjävligt ut igår och jag har råsnusat på jobbet de tre nätter jag jobbat vaken natt. Inte bra. Ut med en, i med en ny, och sen så är tandköttet ont och söndrigt. Jag insåg att jag måste göra något åt det här så jag tar en eller några snusfria dagar, för jag vet inte om jag vill sluta snusa just nu. Sitter och glor på två tomma dosor som om det skulle hjälpa mig.. nä det går faktiskt rätt bra det här... Lite grinig kanske jag varit men det är jag väl ändå när jag jobbat mycket och är trött..

Har varit utan sen i morse kl 7,30, så det är över 12 timmar. Bra Saris. Bra.

Men som sagt, jag vet inte än om jag har slutat, om jag vill sluta eller om jag bara slutar automatiskt och skiter i att köpa när jag går förbi kiosken.

Läpparna ser ju bra mycket snyggare ut med mina lipgloss och utan en snus därunder.. och vem kan motstå ett par fylliga glansiga läppar a la mig? No one.. ha ha.. i mina drömmar..

Imorgon har jag förmodligen köpt en dosa igen, eller så traskar jag iväg på macken innan dom stänger vid midnatt, jag längtar faktiskt förjävla mycket efter att lägga in en portionsprilla nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0