Adjö!

Nu jävlar har jag raderat ditt nummer. Nöjd nu, fast det var du som ringde mig kl 6 på morgonen och gav mig ditt nya?? Du som ville betala en taxi åt mig så jag skulle komma.... Du som med glädje kommit hit natt efter natt när DU vill... när du känner för det. För MIG kan man ju ringa och väcka när lusten faller på, och spela trevlig när ballen står va...

Glöm det!

När DU ringer, då är allt guld å gröna skogar va, men när jag ringer, bara för att säga hej, då får man sån jävla skit så det tänker jag inte ta nåt mera.

Nu är du raderad, och du, tro inte att jag gjorde det för din skull, nä skulle inte tro det va. Jag gör det enbart för min egen skull, för jag tänker inte slösa mer tid på dig. Vill du vara min ovän så varsågod, jag hajjar bara inte meningen med det.. Tror du att dina problem löser sig varje gång du tar ut din skit på mig som inte gjort ett piss. Som inte sagt ett ljud sen vi sist sågs.

Du har såna agressioner inombords att du borde söka hjälp och snacka med nån, men ta inte ut dom på mig, som för fan bara vill vara din vän.

Jag vill INGET mer, hajja, skulle aldrig nånsin bli tillsammans med nån som dig igen, som bara tänker på sig själv. Fatta! Men varför ska vi vara ovänner, bara för att du mår skit?

Adjö Kim!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0