Satan vilken kväll!!

Två öl började jag å Ola med på kellys igår. (Ja min kompis Ola, inte Ollie tyvärr. ;-) )

Sen gick vi vidare till mosebacke där vi tog några öl å cider å njöt av utsikten. Efter mosebacke, där förresten ena tvillingen John satt med sin tjej å käkade, så gick vi mot Snaps. På vägen gick vi förbi en blomaffär och när jag undersökte blommorna hittade jag en gosegiraff som satt där bakom. Den var nån decimeter stor och hade vit å rosa täckning. Han strypte jag iaf i hänglåset till affären och dissekerade nästan i ett drastiskt och agressivt försök. haha. Vi hade sjukt kul igår jag å Ola. =) Och när vi är tillsammans blir vi två sjuka individer. Skrattade gott gjorde vi å gick vidare.

På snaps bjussa Ola på ännu mer, ja han bjöd hela kvällen min vän. Ett glas rött å en cider. Vi träffade på en irländsk kille som hette Michael, med en peruk som såg ut som nån från Starsky and Hutch. Värsta hockeyfrille-peruken asså.

Vi drog med han till Kvarnen för att partajja vidare. Jag fick en vidrig Bloody Mary som jag var tvungen att klaga på, så jag fick en ny i andra baren.. Sen när vi slog oss ner så träffade vi fler människor från England, Alex, en mycket trevlig Grek. Ja asså han bor i London men är grek. Sååå fin asså. Jammie. En vit grek, jag blev helt förvånad, och jag som inte är så världsvan och berest undrade hur fan han kunde vara grek när han var vit.. haha.. tydligen är hälften av grekerna vita å inte svarta.. Ja hopp, där lärde man sig nåt nytt asså. Han sa att det är mest de som bor ute på öarna i Grekland som är mörka..

Varför varför varför ska jag bara träffa killar som inte bor här?? By the way.. min vanliga otur

Well fick en Bloody Mary till å vi snackade hela kvällen. Tyvärr försvann han i en taxi sen, för dom skulle åka hem idag, men jag å "The-wig-man" drog med Alex bror George å några svenska tjejer å en mesig svensk kille på en så kallad efterfest i Hornstull med varma folköl och vi fick knappt prata. Killen som hade "festen", ja det är pinsamt att kalla den efterfest, satte igång Alien på sin bärbara dator, OJ vilken fest..


-"Har ni sett Alien?" ha ha vilket skämt. Ja, jag älskar Alienfilmerna, men kanske inte nån vidare efterfest.

 George å hans svenska blonda napp stod å hånglade i köket, å mesen å en blåst brud satt å diskuterade hennes å hennes killes sexliv framför en bärbar dator där Alien rullade alltså..


Efter att viskat fram å tillbaka med Michael, the-wig-man, att vi drar och försöker sno med oss folkölen, för "efterfesten" sög verkligen.. så drog vi till slut därifrån, men fick tyvärr inte möjlighet att sno med oss ölen.. så Vi drog i en taxi mot mig istället. Förbi 7 eleven där Michael köpte oss två korvar å folkisar å efterfesten fortsatte hos mig. Alltid något. haha. Började bli quite seg kl 5,30 så vi hoppade i säng och somnade som små barn.

Näe kl 8 hade Alex ringt men jag hade stängt av ljudet så det missade jag. Jag messade iaf å gav han min mailadress, vore ju skitnice att träffa det där gängen igen om jag ska hälsa på Sara utanför London i höst.

Satan vilken kul kväll måste jag säga, en av dom bästa på länge! Tack Ola! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0