bara bajs..-----

Hemma igen efter 5 timmar på tåget och skakis efter gårdagens traditionella saffranssnapsar hos syrran å familjen ;)

Sitter i morgonrocken å funderar på att duscha. Tänkte att man kanske skulle gå ut ikväll eftersom jag jobbar imorgon natt och lördag och nyårsnatten, men jag orkar fan inte. Rätt slut efter 5 dagar med en vild, men ack så söt 1½-åring, Syrrans yngsta; Lea, och en tjatig morsa i släptåg hela dagarna. Resten av familjen har varit lugn, typ Wilma då, men hon blev ledsen idag när jag åkte, det såg jag på henne, det blir hon alltid. Men snart kommer dom ju ner, inte nu till helgen men nästa så kommer syrran, Wilma och Alicia hit och vi ska gå på Disney on Ice på Globen, snacka om att dom vart nöjd över den julklappen! Inte från mig, men glad blev dom. Dom blev iofs glada över mina julklappar också så det är ju kalas. :)

Ja så nu e julen avklarad.. Kändes inte som jul igår dock, men det var då klädd gran, Kalle Anka, massor av mat, julöl, saffranssnaps, tomte och klappar, så jag antar att det var julafton ändå trots utebliven snö. ;) Tydligen så får vi börja räkna med en jul utan snö tyvärr, pga klimatförändringar i ozonskiktet, men men. Man får hoppas på att nästa jul blir vitare trots detta faktum.


Känns trist nu igen. Förut hade jag nåt att se fram emot när jag kom hem, efter den 2;a januari skulle jag träffa en person som jag snackat med länge och sett fram emot att träffa, men med min vanliga tur blir det inte så såklart. Vet inte om det är som personen säger eller om han helt enkelt ångrat sig. Det visar sig väl.

Jag säger som mamma, det var väl ödet. Jag kanske ska träffa nån annan som passar mig bättre? Vad vet väl jag, men jag är jävligt besviken just nu.

Bajs. Så e re. Bara bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0