Bomba globen..!

Å vem fan e bor_i_en_bastu nu då???? knappast en kille på 31 iaf.. utan förmodligen nån nyfiken brud.. Men jag kommer blocka dig när du läser det här sen.. så lika bra att skaffa dig ett liv eller vara ”modig” och läsa min dagbok från din vanliga användare här på helgon.. Vaaaaschegoood å läs, men då vill jag se vem du är också annars , spärr. ja.

Agnetha och Cindy kom i onsdagskväll, men jag var efter en arbetsam kväll, på hörnet utanför jobbet och tog två öl med arbetspolare för att sen träffa upp Ola och Daniel på Kellys. Träffade Marie o Lennie där och satt och snackade med Marie mest, sen drog vi två på Anchor, trött som jag var så blev jag knall å tröttare, å drog hem efter två nångång. Men det var en trevlig kväll.

Bakis på torsdagen, på kvällen kom Agnetha och Cindy och hälsade på när dom var färdishoppade. Dagen efter var jag grymt deppig på jobbet för jag skulle få jobba hela helgen när dom ska ut och festa. Vill ju vara med såklart när dom e här första gången på de fyra år som jag bott här i stan.

Well well.. Gick och sura på jobbet hela dagen, kände mig riktigt låg, och tänkte att näe, jag kan ju inte gå ut för jag börjar jobba kl 8 dagen efter.. så jag tänkte bara att jag åker till sumpan efter jobbet och umgås lite och sen åker hem.. haha.. vilket skämt. Så blev inte fallet, å nä, jag ångrar inte en sekund att jag gick ut med mina vänner.

Vi drog in på Golden Hits och jag hade faktiskt himla kul måste jag säga. Dansade massor och snackade med massa kula människor. Träffade en kille vid namn, Petter-Niklas, eller nä just ja, det var bara jag och Agnetha som gissade på det namnet efter att vi gissat på typ tusen namn innan han ville avslöja vad han hette.. Han hette Gustaf. hehe. Han hängde med hit. Vi tog t-banan, och hoppade av i Gullmars, insåg att det var ju sista tåget, så vi gick därifrån. Seeegt och kom väl hit runt 5 tiden.. somnade kanske runt 6 och 7,30 var det dags för jobb. =) Brukar verkligen inte göra så när jag ska jobba dagen efter, men det gick ju finfint ändå.. haha.

När jag kom gåendes mot jobbet mot altanen, skulle jag gå in, och höll heeelt på att missa att där satt ju John, som har natten, haha, så borta var jag. Pinsamt. Märkte inte att han satt ute och solade sig i morgonsolen å väntade på mig.. men han bara skrattade.. åt fulla mig typ..

Well. Inte bara jag som kom halvknall på jobbet utan även Emil, som också tog mer än ett glas rött ni vet.. kvällen innan. Jag jobbade bara till kl 13 och fick gå kl 12,30 så det var ju lugnt, men sen gick jag hem och sov hela dagen.

Men det var det värt. Skitkul att träffa A och C igen och vi hade superkul!

Idag gick jag på jobbet igen, kände mig hängig redan i morse när jag vaknade, men gick iaf iom att jag vet att det är kris med personal. Men kl 13 var jag helt slut.. bara skakade och två treo hjälpte föga, så Kärstin fick komma och jobba och jag gick hem, så jag har nyss vaknat och ätit frukost nr 2 idag..

Känner mig yr och konstig, ska vara hemma imorgon också, sen får jag hoppas jag kan jobba igen på tisdag.

Jaja, det var det det. Tänkte bara ni skulle få höra lite, har inte orkat skrivit på slutet. Har mest tänkt på att jag nästan hoppas att dom kommer och bombar globen snart, för då slipper jag leva. Min själ går vidare till ett kanske roligare liv, ett mindre ensamt liv..

Ja, jag känner mig ensam, fast jag kanske inte behöver det, vad vet väl jag. Finns säkert dom som är ensammare än mig, men jag har mått deppigt på slutet. Alex kommer inte till veckan när jag väl är ledig några dagar, för han ska spela in sin skiva då. Då blev jag besviken, hade ju sett fram emot en skön sommardejt med honom. =(

Alla är ute med sina killar, eller familjer eller borta när jag är ledig, så det känns som jag bara jobbar jobbar jobbar, å när jag väl är ledig så vill jag bara sova bort hela dagen för jag är så trött och ändå ingen som är hemma och kan eller vill hitta på nåt.

Fucking trist life. Kom och bomba globen nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0