GullegullAgnetha

"ja huvva. isolering suger negerballe. jobbigt att ta sig upp ur det. men du verkar va så där mysig och go som jag kommer ihåg dig nu eller som du oftast är när jag träffar dig. Jag saknar min sara"


Agnetha skrev det nu på msn efter en konversation mellan sminkningen fram å tillbaka. Gulligt! Ja och jag är faktiskt sådär lagomt go nu =) ska möta tess kl 22 på Gullmars sen blir det anchor ikväll. Rockkaraoke. Hoppas jag kan få upp Tess utan att hon druckit, hon är så duktig på att sjunga.

Nej ska ta på mig skorna och göra mig klar nu, så jag slipper stressa.

Dricker lite sprit som jag kom på att Cindys syster Jenny lämnade här i juni, så 2 öl och 2 små groggar så är det där jag vill att jag ska vara just nu.

Varit två jobbiga veckor på slutet. Mkt jobbiga. Mkt deprimerande, men ikväll hoppas jag jag har kul, det känns som jag kommer ha det.

Uppdaterar snart er kära!

JordgubbsKräm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0