Inget bra ingen vila ingen ro ingen lust inget alls

Ont i huvudet, sovit till 15:30 idag, kändes som jag skulle kunna ligga kvar exakt hela dagen. Men nu är jag uppe, diskat och fått liite gjort iaf, och Ola hörde av sig så vi ska ta en fika nu kl 20 på Gullmars. Aldrig tagit en fika där, mitt förslag, men tror det finns nåt ställe, föreslog det så jag slapp åka t-bana till söder, har ingen lust alls idag. Ska bli "kul" att se hur social jag är med Ola.. fast Ola brukar göra mig på gladhumör så..

(och det gick inget bra på Lidl igår, inget bra alls...... ;/ Kunde inte stå emot alla frestelser, så jag köpte typ alla frestelser jag såg istället. Well done liksom..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0