Svårt att hitta balans.

Jobb imorg och övermorgon sen ska jag vara ledig i åtta dagar. Hoppas på att orka ta upp promenaderna igen och bättre kosthållning.. Det har varit katastrofdåligt sen i oktober tyvärr. I Februari har jag ännu inga jobbpass inbokade så det känns lite stressigt som vanligt. Livet som timvikarie. Livet som halvtidssjukpensionär o c h timvikarie rättare sagt. På ett sätt är det en bra kombo men på sju andra sätt inte så bra. Har som vanligt inga som helst rutiner i mitt liv. Det sägs ju vara bra med sånt. Men det är svårt för jag måste planera mitt liv efter ork och energi. Och den går upp och ner. Mest ner sista tiden. En stor del är ju mörkret just nu. Jag kommer förhoppningsvis må bättre till våren igen.. Hoppas. Lever dag för dag och hoppas orken kommer tillbaka. Svårt att hitta balans. Nä, godnatt. Dravel, dravel... Zzz.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0