Sorry, men lägg ner och jag är trött!

Trött på alla förbannade gymbilder alla ska lägga ut. Du tränar!? Okej- då vet jag!! So what? Jag skiter fullständigt i om du har snygga biceps eller Kardasianröv... Lika så alla brudar i underkläder som skall visa att det är okej med valkar eller alla bilder som florerar på ammande mödrar.. Selfies är jag också trött på. Att lägga ut en ny profilbild där du ser likadan ut som du gjorde igår o c h 365 dagar om året vittnar väl enbart om dålig självkänsla enligt min teori. Eller lite att göra!? Precis som jag har nu. (tvungen att avreagera mig) Alla får väl göra som dom vill och jag är trött.. Skulle inte lägga min energi på att skriva den här skiten annars I guess!? Nej. Godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0