Övermäktigt.

Fan vad allt känns övermäktigt just nu!! Vet inte vart jag ska börja!?:-( Problem med andningen och luftrören, piper i bröstet och får använda pulmicort regelbundet, rösten spricker så fort jag pratar, bränner i halsen och känns som en klump som är i vägen, illamående, svettningar, fotleden krånglar och värker, utmattad vs uppvarvad, stressad, stora hudutslag över hela kroppen. Jag lär väl fått cancer som alla andra, skulle inte förvåna mig. Så less på min jävla skitkropp!!!! 


Behöver gå och ta blodprover, göra cellprov, kolla luftrören, göra gastroskopi, uppföljning hos terapeuten för mina två nya mediciner Topimax och melatonin, kolla hudutslagen om dom inte försvinner... Nånting mer? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0