Imorgon..

..ska jag hämta ut denna godbit! Hoppas den är lika fin som på bilden. Dock har jag inte såna skyhöga förväntningar då den är köpt på Wish. Men hoppas kan jag! :-) 

För övrigt haft en bra dag på jobbet. Nya chefen frågade om jag skulle vara intresserad av fast anställning om det kommer, då jag är "fast" och trogen vikarie. Jag svarade att jag är intresserad av en 50% tjänst. Hon nämnde även att jag kommer få vara med på medarbetarsamtal med henne för att få ta del av eventuell pott. Låter som om jag äntligen får lön snart för det arbete och lilla extra jag gör. Denna månad har jag agerat mini-boss och samordnare och gjort schema och hela baletten. Så visst är jag väl värd en löneökning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0