She didn´t need a hero- she was always saving herself.

Har iaf klättrat ner från det hypomana utbrottsstadiet igen, efter att jag beslutade mig för att tillfälligt börja med Lamotrigin igen i måndags. Ska bara stabilisera mig lite sen slutar jag med dom. Tills behovet kommer igen. Får utslag direkt, vaglar i höger öga- men- det är värt det då mina värsta humörsvängningar går över. Och jag blir mer stabil. "Bara mitt vanliga adhd-jag"! ;-) Och det kan jag stå ut med, för det har jag gjort i hela mitt liv!
 
Dags att gå och lägga mig! Klockan närmar sig 7 och jag är själv hemma, vilket resulterar i att jag lever som det nattdjur jag är. Jag mår helt enkelt bäst på natten eller jättetidig morgon. Mitt på dagen suger det oftast.
 
Ska sluta dravvla. Sova var det! 
 
Snart... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0