Jag behöver en kram!..

Känner mig deppig. Gråtmild. Hoppas "bara" det beror på att jag haft slut på mina B-max 50 vitaminer och att det snart blir bättre igen. Beställde nya inatt, samt lite järntillskott och annat som behövs i husapoteket här hemma.  

Jobbade tiotimmarspass igår och det påverkar alltid dagen efter såklart. Men känt mig jättetrött sista två veckorna. Onormalt trött. Min kropp tycker förmodligen att jag överansträngt mig då jag jobbat halvtid i snart 2 månader med underbemanning på jobbet. Dvs extra tunga pass med mycket stress och full fart. Det tar sin tid att komma tillbaka när man varit långtidssjukskriven, det är ett som är säkert. Har tänkt jobba åtminstone 75% i sommar, men nu börjar jag komma på andra tankar då min kropp säger ifrån på en massa olika sätt. Jag får t.ex stresseksem av lilla minsta, raseriutbrott varvat med speedade dagar. Fast det är något jag får leva med tyvärr då jag är sjuk. Tungt men sant. Bara att acceptera och försöka göra det bästa av situationen. 

Saknar mina vänner. Blir inte mycket ork över att ses när jag jobbar. Och när jag är ledig behöver jag vila för att orka jobba. Osv. Önskar jag hade några vänner från Östersund här. Och Herr Lager som är utomlands. Saknar dom som fan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0