Kontroll!

Vill göra en stor kontroll.

Haft feber/frossa var och varannan dag sista två månaderna, halsont, dålig aptit, svullna körtlar på halsen, ont i nacken, sockersug, varit lättirriterad och aggressiv vissa dagar, onormala svettningar, extremt trött samt problem med höger öga. Får vaglar, dimsyn m.m.

Vill kolla sköldkörtel,järnvärden, halsen, "sockervärde", ögonen m.m.

 

***************'''

 

Sådär! Har nu beställt tid hos VC via mina sidor på vårdguiden, för provtagning och kontroll. Hoppas jag får gå dit snart och hoppas allt är som det ska alternativt att dom hittar nånting jag kan göra något åt. :-/ La in det jag skrev här så jag kommer ihåg det jag ska framföra när jag får tid.. 

 

Kämpar och jobbar på så gott jag orkar, men det känns som det är nånting fel i kroppen, inte "bara" depression. :-/ Dags för en rejäl koll hos Fru Doktor. Har dragit ut på det nog länge nu. 


Kommentarer
Postat av: L

Tråkigt att du inte mår bra.
Jag tror av det du skriver att du är utmattad. Du beskriver enorma utmattningssymptom, det är kroppen som säger till då du inte lyssnar på det psykiska... Vill inte låta besservisser men känner igen alla symptom (förutom vagel, jag får herpesblåsa ist...).
Aggressiv, Irriterad, ont i halsen, svullna körtlar, svettningar osv... Jag vet ju att du jobbat mer än du orkat, plus att du även jobbat då du vart sjuk...kroppen säger NEJ!! Och du måste lyssna..:(
Hoppas du får hjälp. Ta hand om dig!
Kram

2015-06-08 @ 21:32:09
Postat av: L

Tråkigt att du inte mår bra.
Jag tror av det du skriver att du är utmattad. Du beskriver enorma utmattningssymptom, det är kroppen som säger till då du inte lyssnar på det psykiska... Vill inte låta besservisser men känner igen alla symptom (förutom vagel, jag får herpesblåsa ist...).
Aggressiv, Irriterad, ont i halsen, svullna körtlar, svettningar osv... Jag vet ju att du jobbat mer än du orkat, plus att du även jobbat då du vart sjuk...kroppen säger NEJ!! Och du måste lyssna..:(
Hoppas du får hjälp. Ta hand om dig!
Kram

Svar: ja, jag vet att det är en del av utmattningssyndrom/stress, men vill göra en test på den fysiska delen också för att kunna bota ev näringsbrister, järn etc. Tack för omtanken! kram
SarisLeopardis

2015-06-08 @ 21:34:46
Postat av: Anonym

Och/eller brist på något som i sin tur leder till symptomen. Kalcium, magnesium osv.

2015-06-08 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0