Störningsmoment!!

Åååååh vad jag h a t a r sånt här!!! 

Går på apoteket men vänder utanför då jag glömt leget hemma.. (Förberedde mig och tog fram det innan, la det på byrån då jag insåg att jag måste smörja händerna och sen glömde ta med det..) Sen går jag hem, hämtar leget och tar cykeln på apoteket. När jag kommer dit har dom inte ens öppet.. Gaaahhhh! (Varför tittade jag inte på öppettiderna innan som jag tänkte- dom hade inte ens öppet första gången jag kom dit tydligen..!) SUCK! 

Störningsmoment till tusen när man redan är på dåligt humör- right!!? 

Well, imorgon kväll kommer iaf syrran sen tar vi taxi vid 4 till Arlanda och 6.20 går flyget mot Turkiet! Faaan vad skönt det ska bli att komma bort ett tag från allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0