Jag vill ha action!

Idag ringde jag ett gruppboende och frågade om arbetsträningsplats. Hon var jättetrevlig men hade ingen aning om dom tar emot ngn då dom aldrig fått frågan eller gjort det förut. Hon skulle höra sig för iaf och ringa tillbaka. Glad att jag klarade av att ringa men tveksam om det blir något. Önskar av hela mitt hjärta att jag får tag på något bra och utvecklande som får mig att må bättre och komma tillbaka.

Imorg möte med AF igen. Lär väl inte hända så mkt där. Känns som det kommer ta en evighet vart jag än hamnar innan jag kan börja nånstans. Möten på möten. Papper på papper.

Jag vill ha a c t i o n- nuu!

Kommentarer
Postat av: Lind

Åh känner med dig! Då man känner sig ok och orkar vill man
ju det ska hända NU. AF borde ju fatta det. Hjälper de
med träningsplatser?
Med mig kunde det gå veckor-månad innan ngt hände och då kanske man inte orkar igen.
VIKTIGT som fan att saker händer fort!
Starkt av dig att ringa<3
Tror på dig!!
KRAM

2014-05-17 @ 23:02:48
Postat av: Saris Leopardis Her self

Precis! Jag vill NU, eller jag ville för 3 veckor sen, nu börjar jag redan sagga ner igen och känna mig depp för att det inte händer något. Nej dom har inga färdiga arbetsplatser så att säga, man ska söka själv eller med hjälp av sin handläggare så man bättre kan anpassa från person till person. Och jag har ju en benägenhet att dra ut på "jobbiga" saker som att ringa. Tyvärr inget svar från GRB jag ringde, så antar dom inte tar emot någon.

Tack Linda, detsamma! Nu kör vi! Vi ska aldrig tappa hoppet!

2014-05-19 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0