Frukost i högklass!

Jag och sjölejonet Einar äter frulle i högklass!

15:30 ska jag klippa mig! Har äntligen hittat bild på hur jag vill (och brukar) klippa mig. Det är alltid så svårt att förklara då jag inte går hos en och samma frisör. Ska visa bild idag, då borde det inte bli några missförstånd tycker jag!? Inte klippt mig sen september så min "frisyr" är inte ens en frisyr längre.. Skulle vara skönt att bara komma ut därifrån, nyklippt och hundra procent nöjd- men ngn sån frisör har jag inte haft sen Östersund, då jag hade en gryyymt duktig (bög)frisör! Han förstod alltid vad jag ville ha och eller hade kula idéer. Well, blir väl Victoria Beckhamfrisyren idag också för mig i brist på fantasi, eller för att jag actually ser väldigt bra ut i den! :) o c h framförallt trivs i den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0