Den som lever får se..!

Hon från Gruppbostaden har inte ringt tillbaka och det är nu måndagkväll, så antagligen blir det inget där då. Det är väl "bara" att ta nya tag.. Känt mig sänkt sista veckorna. Ska eventuellt åka utomlands nästa vecka så det kanske motiverar mig och får mig på bättre humör igen.. Tills dess kollar jag vidare på nätet efter möjliga arbetsplatser. Får se om jag ringer någon, skiter nästan i vilket, just nu har jag siktet på att dra härifrån, komma bort från lägenheten och se något nytt. Efter det ska jag hitta någonstans att vara på dagarna! Men känns som det här är sista chansen att åka bort innan jag börjar "jobba" så vill ta möjligheten. Vem vet när jag kan åka nästa gång annars?
 
Well, den som lever får se!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0