Oststjärnor i det blå..

Ont i huvet som satan idag. :( Antar jag får lida för att jag var duktig och promenerade länge igår..!? Huvudvärken satte igång när jag kom hem, vilket är mer regel än undantag tyvärr. Så skönt att vara ute och gå med bra musik i lurarna, men inte roligt att jag ska behöva lida av att motionera liksom. Sjukt pissigt.

Nu tänker jag gå på Ica, köpa cola light och prova nya cheez starz eller vad dom heter. Jättelängesen jag åt ostbollar eller liknande så det ska jag unna mig. Dock åt jag pizza i söndags. Fast det var andra pizzan sen i somras. Jag äter mest hemlagad mat. Pizza två-tre ggr på ett år är ju inte speciellt ofta.. så ser det inte direkt som ett nederlag. ;-) Är inte och kommer heller aldrig bli överstrikt på vad jag får äta eller ej. Men lite koll har jag och det är för min egen hälsas skull.

(Intresseklubben har antecknat va!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0