Det ordnar sig!?

Hade världens bästa dröm. Fick jobb som personlig assistent till en superhärlig kvinna. Jag var såååå glad, och jag hade bett till gud på morgonen att jag snart ska hitta ett ställe att arbetsträna på, och vips hade jag fått jobb, för att hon gillade mig så mkt. Var jättenervös över hur jag skulle komma att klara det men tänkte att det ordnar siq, jag jobbar upp mig timme för timme..

Vill att min dröm ska slå in! Vill hitta mening med livet igen. Nånstans att vara där jag gör nytta. Vill känna mig behövd och värdefull! Vill trivas med livet, ha ett meningsfullt jobb igen och vara glad o c h göra andra människor glada!

Lika bra att somna om igen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0