Så GLAD att jag gråter!!

Så jävla G L A D att jag gråter! Första gruppbostaden jag ringde i Enskededalen och frågade om dom behöver vikarier blev jätteintresserade av mig. Detta trots att jag varit borta från arbetsmarknaden i f e m år p.g.a depression, vilket jag berättade direkt. Han lät väldigt förstående då han själv varit utbränd. Jag har intervju på måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jag hoppas verkligen jag klarar det- men vågar man inte så vinner man inte!
Nu ber jag till högre makter och tror på mig själv!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad glad jag blir. Hoppas hoppas!!
Bra m ärlighet fr början - då jag var på intervju på
Taxi sthlm 2008 sa jag just det: att jag hade varit sjukskriven för depression 8 år!!!
KRAAAAAM!!!

2014-06-14 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0