Faan!

En del av förstärkningen på tumnageln har åkt bort. Det var dom pengarna i arslet!? Fick 500 av mor när jag fyllde år så 395 gick till att fylla ut naglarna och få dom spraymålade. Aldrig hänt att det gått sönder så förut. Får måla på lite glitter och maskera där det försvunnit.. Svamptekniken måste jag prova måla med, tack för idén Linda! Ska köpa en ny Sally Hansen Hard as nails Hard as wraps och fylla ut med själv när akrylen växer ut. Har kortat av dom och slipat bort lösnaglarna så det är bara ett lager akryl på nu. Det är så fint när dom är blanka och jämna på ytan. Lite sommarlyx helt enkelt. :) Idag köpte jag en vardagstop, en lite finare top och en svart hoodie, allt för 420 pix. Blir så snål när det gäller kläder.. men det var ju ändå bra pris för alla tre så jag får vara nöjd med det antar jag..

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får gå tbx så de får fixa det gratis!

2014-07-01 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0