Förresten..

..glöm det där med mitt schema i väskan som jag fick för mig att "bittertanten" tagit! Vi kommer jättebra överens. Hon känns inte så bitter längre och pappret låg på kontoret. Om hon tagit upp det eller jag, det får jag aldrig reda på, men i vilket fall går det hittills jättebra att jobba med alla som jag träffat i personalen! Finns bara en ordinarie till som jag inte träffat än, men det är verkligen en bra arbetsgrupp så det bör gå bra.

Blir ganska "död" och jävligt trött, men för tillfället har jag helt ok schema. Det funkar även om jag känner att det blir extremt länge med tiotimmarspass.. Har ett sånt imorg, och på fredag har jag 10,5 men kan nog glida hem lite tidigare hoppas jag.

Strax ska jag gå ut och gå och samla lite energi i skogen..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0