Duktig jag!

Skulle bara ta en minisväng idag för att hämta paket och handla. När jag tagit en omväg för att handla på en affär längre bort så inser jag utanför affären att jag varken tagit med betalkort eller leg vilket betyder att jag varken kunde handla mat eller hämta ut paketen. Fick gå hem igen och hämta korten, vilket var irriterande men bra, då det som inte var tänkt att bli mer än en kort sväng blev över 4kms prommis. Känns skönt men är krasslig så ska kurera mig med Echinacea i några dagar nu. Förra veckan gick jag tre promenader, totalt 1,7 mil ca. Har alltid "postat inlägg" från Runkeeper om mina prommisar på min Facebook då det motiverar mig. Nu har jag kommit på hur jag tar skärmbilder på mobben så ska börja posta dom här också. Får lite press på mig själv att prestera när andra ser att jag varit ute, samtidigt som det kan inspirera andra soffpotatisar att komma igång och röra på sig! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0