Ironiskt!?

Tryck i tinningarna, var eviga dag senaste månaderna. Jag kämpar på och tänker att allt ordnar sig. Min a-kasseansökan har avslagits läser jag, när jag äntligen gått ner i entrén och hämtat posten. Hur faan ska jag ha kunnat uppfyllt ett arbetsvillkor om jag varit sjukskriven??? Jävla fi**or! Blir ett samtal till dom imorgon och plugga arbetslöshetsförsäkringsregler och skriva en överklagan... sen jobba. Hade hoppats på att få X antal kronor. :'-( Jag som shoppade julklappar på nätet imorse också och planerade mycket därtill.. :( Blir till att dra åt svångremmen ytterligare. Snabbmakaroner here I come- eller nåt!? Ansiktskrämen jag tänkte fortsätta unna mig kan jag glömma! (Katastrof!)Krissy har lämnat Big Brother. Jag är tjock och ful. Skrev iaf på papper om högre lön häromdagen- alltid nåt.. Whatever. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0