Insane in the brain!?

Så blev äntligen Grönan av för mig och M igår kväll! Vi har pratat om det i tre år snart.. Hade skitskoj. Åkte alla berg och dalbanor som vanligt. Insane har jag aldrig åkt förut men nu var det dags. Jävlar i mig, jag trodde jag skulle dö när jag åkte upp i den. Fy fan! Mina skrik måste ha hörts ända bort till Globen! Fritt fall blev det också, men har åkt den förut. Samma där, känns som man ska dö. Mest höjden jag är rädd för, adrenalinet som kommer när dom släpper en är underbart. Man darrar och skrattar när man kommer ner. Iaf jag.

Den stora slänggungan Eclipse åkte M, men den fick han åka själv. Den kommer jag aldrig sätta mig i såvida någon inte erbjuder mig en miljon. Väldigt "kul" att han skulle åka precis när det blev storm och spöregn. Tyckte liite synd om honom, men log rätt bra ändå eftersom han kaxat så mycket om att han minsann ska åka den, och oj vad han fick åka. Den gungade rätt bra i stormen tydligen och jag fick ett erkännande att han blev lite bajsnödig däruppe ändå. ;-)

 

Här är ett roligt klipp från när Grönd lunds VD åker Insane.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0