Glad och stolt!

Sitter precis och inser att jag på tre dagar åstadkommit följande;
 
I onsdags promenerade jag 50 min till Bandhagen. Träffade Mary på en kaffe sen handlade jag lite mat.
Igår var jag i city och knatade runt med Cindy. Fikade och shoppade lite ljus på Indiska bl.a.
Idag kom Anna hit, sen gick vi prommis i en timme till henne i Högdalen. Efter det gick jag runt på Jysk och provade sängar och köpte lite småprylar. Sen handlade jag på Matdax och åkte hem. 
 
Så jag har alltså träffat tre olika kompisar tre dagar på raken och två av dom här dagarna har jag gått en timme vardera på promenix. Jävligt nöjd! Otroligt trött nu i skrivandets stund, men glad och stolt att jag tagit mig ut och gjort detta och dessutom motionerat två dagar.
 
Tjo hej vad det går! Ska försöka promenera tre dagar i veckan till att börja med, men skulle det bli bara en dag så är det ändå bättre än ingen! Tänker inte bli missnöjd om jag inte klarar det, utan snarare väldigt stolt över dom små steg jag tar mot en bättre hälsa. Imorgon vill Mary att jag hänger med till Täby på loppis och det skulle jag vilja, men just nu tror jag att jag måste dra i bromsen lite och vila imorgon för att eventuellt orka gå på Grönan på söndag med M. Sista dagen för säsongen dom har öppet och vi har sagt i flera år nu att vi ska gå dit, men det har inte blivit av. Puh! Får hoppas jag orkar på söndag och att det blir så.
 
Nu ska jag kolla på en film, om jag inte somnar i soffan vill säga.
 
kram och god afton!
 
Köpte två orkidéer på Matdax förresten för bara 29:98 styck. Superfina!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0