Typ.

Var duktig och prommade i söndags igen för mig själv. Igår åkte jag till Thorildsplan och träffade Emma på ett hunddagis hon jobbar på. Idag trots att jag känt mig febrig, tog jag mig också ut och gick en timme tillsammans med Anna. Känns jäkligt skönt när jag för en gångs skull gör det jag sagt åt mig själv att göra! ;-)

Till något annat; Ska ringa läkaren imorgon och be om ny sjukskrivning och diskutera lite mediciner samt skälla på henne angående att hon inte fixat en ny terapeut till mig. Fattar ni att jag sagt att jag haft seriösa självmordstankar och hon fortfarande inte har fixat det!? Jag fattar det inte. Blir galen- snart går jag tillbaka till min förra psykiater trots att han numera är privat och tar en tusing i timmen. Mer värt det än att gå hos någon som ändå inte gör något eller verkar lyssna, eller helt enkelt har för mycket att göra. Skitsamma! Imorgon gäller det. Fick sån ångest idag att jag inte pallade ringa tyvärr. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det går bra. Lycka till. Kram

2013-10-02 @ 13:30:38
Postat av: cindy

Massa kramar fina vän! Tyvärr fattar jag inte hur jag gör hjärtan på apple annars skulle du fått en hög!

2013-10-03 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0