Strålande Sickan!

Grattis! Min läkare har fixat en ny terapeut. Strålande. Eller ja, det visar sig när jag får träffa henne. Ska träffa läkaren och min nya "BA" som dom kallar det, behandlingsansvarig terapeut i mitten på november. Skulle dock vilja gå dit n u, men jag får vänta, ytterligare en tid med andra ord. Pratade även med min handläggare på FK som jag skall ha möte med. Dessvärre hade hon bokat in möte samma dag som jag ska ha läkarmötet, så får byta den tiden. Usch vilken klump i bröstet jag fick när FK ringde. Fast skönt att jag fått samma handläggare som jag haft innan. Kommer inte ihåg hur hon ser ut men tyckte hon var tråkig och rätt sur av sig, fast det är bra att hon har lite vetskap om mig.. hoppas jag..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0