Blir nästan kåt asså!

I dit it!

Snart i en brevlåda nära mig..

Jag har nu köpt den dödssnygga jackan Marie Biker, designad av Marie Serneholt för Jofama. =) Nu är det bara att hoppas att den passar och att jag gillar den när jag väl får prova den hemma. Provade en storlek mindre igår på stan som funkade men var lite väl tight.

Hoppas hoppas! Och hoppas den inte är slut på lagret, trots att den fanns i lager enligt butiken online som jag köpte den hos, men det vet man ju hur det brukar stämma..

Tjoho! Nu blev jag lite gladare här! =)

Jag är i stoooort behov av kläder, men tycker inte det är roligt att handla längre när jag inte trivs med min kropp. Måste dock försöka förändra mitt tankemönster, för så hemsk ser jag faktiskt inte ut så jag inte kan ha normala kläder... Men det är ändå den inre känslan som alltid avgör hos var och en. Tappat lusten och vet inte ens riktigt vilken stil jag gillar längre. Vill bli lite mer kvinnlig igen, fast samtidigt bekväm. Svår avvägning det här... Eller så får jag helt enkelt ha lite mer kvinnligt när jag går ut på pub och dansar och ska vara fin, och vara lite mer laid back när jag har vardag. Ganska enkelt men tråkigt det också.

BLA BLA BLAaaa vad jag surrar och skriver. Helt exalterad här. Beställt min sjukligt snygga gröna godbit samtidigt som jag lyssnar på disco tjo disco hej på radion. Hets för att hitta den då den är så gott som utsåld i stora storlekarna överallt. Jaja, nåväl, nu ska jag göra nåt annat. Borde diska och tvätta, dammsuga och ja, det vanliga tråkiga.

God afton på er!
 Fodret är också så sjukt fint så jag nästan blir kåt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0