Påsken är här..! och..

.... :)
 
Hoppas ni har och har haft en nice påsk, ni som firar den vill säga. Själv inte gjort nåt speciellt för att det är påsk. Pyntar inte och det är ingen speciell högtid för mig.. I torsdags blev det en lugn hemmakväll med sushi och film. Igår hade jag en riktigt kul utekväll med Cindy. Först chillade vi på Chill och sen drog vi på Kvarnen. Kvarnen var dock heeelt dött vid halv tolv. Astrist. Senare vid ettiden så blev det iaf lite drag och discodääänsing! Träffade ett roligt syskonpar som vi satt och drev med resten av kvällen.. Eller ja, det var nog mest jag som drev- var på ruggigt dryghumör och skrattade mycket. =)
 
Idag är jag rätt slut. Inte bakis, men väldigt trött. Var uppe vid 11 och vaken till 13, sen gick M och då försökte jag somna om nån timme men misslyckades. Låg iaf några timmar och vilade. Nu har jag precis käkat två hårdmackor och thé och ska luta mig tillbaka i soffan och kolla på senaste Hell´s Kitchenavsnittet. Stoppat in en tvätt har jag också gjort- visst sörrö!
 
Nä. Hej å hå och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0