Vilotime!

Skulle lägga mig tidigt inatt, men det sket sig såklart. Måste sluta använda datorn på natten!!

Nu måste jag vila två timmar och hoppas min Ipren kickar in mot huvudvärken. :/ Det är planerat bio ikväll. Men funkar det inte så kan man alltid ta det imorgon. :)

Hade tänkt att försöka skriva mindre om vardagliga små bekymmer som är negativa, huvudvärk, finnar, övervikt och det ena med det andra. Hur kul är det liksom att bara läsa om hur ont i örsnibben, tummen och näsan man har? Not! Det tar bara energi, från er och mig. Jag ska försöka sluta dränera er. ;-) Iofs så här jag väl en del humor också inblandad i bloggen, men framförallt är bloggen till för min egen skull- min terapi!

Hej hopp pillesnopp!

Mycket kall och en mycket vacker dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0